مقالات

تابلو های مسی و دکوراسیون

تابلو مسی قلم زنی یکی از آیتم های بسیار کاربردی در دکوراسیون منزل و محیط کار می باشد. شما می توانید اندازه دیوار را متناسب با تابلو مسی قلمزنی انتخاب نمایید. در صورتی که تابلوی شما به صورت عمودی و باریک است می توانید ستون روبروی در ورودی را برای نصب انتخاب نمایید

خرید تابلو مسی قلم زنی یکی از آیتم های بسیار کاربردی در دکوراسیون منزل و محیط کار می باشد. گذاشتن آیتم هایی بر روی دیوار سبب تکمیل شدن دکور می گردد. انتخاب وسایل تزئینی باید متناسب با سبک و سلیقه فرد انجام گردد. در این مطلب قصد داریم از وسایل دکوری مانند تابلو مسی قلم زنی و انواع صنایع دستی مسی صحبت کنیم. استفاده از این موارد در مکان و فضای مناسب می تواند دکوراسیون بی عیب و نقصی برای شما بسازد.

 

تابلو مسی طرح روباه

انتخاب مکان مناسب برای تابلو مسی قلم زنی

انتخاب مکان تابلو یکی از مهم ترین موارد می باشد. در صورتی که تابلو مسی قلم زنی شما در مکان و فضای مناسبی نصب نگردد قطعا ارزش هنری آن به طور واضح دیده نخواهد شد. توجه داشته باشید که این نوع صنایع دستی دارای ارزش هنری بسیار زیادی می باشد و حتما باید آن را در مکانی قرار دهید که از ارزش آن کم نشود. به طور مثال قرار دادن این تابلو بر روی دیوار پشت حمام که نقطه ی کوری در فضا می باشد اصلا مناسب نیست و حتما باید تجدید نظری در این باره نمود.
دیواری را انتخاب نمایید که دید خوب و مناسبی دارد و هر کسی از در وارد خانه می شود، چشمش به آن دیوار می افتد. معمولا دیوارهای اتاق نشیمن و پذیرایی این ویژگی ها را دارند. بهتر است تابلو مسی قلم زنی را به تنهایی بر روی یک دیوار نصب نمایید و از استفاده سایر تابلوها در کنار آن خودداری نمایید. وجود یک تابلوی دیگر در کنار آن باعث سردرگمی بیننده و کمتر شدن ارزش صنایع دستی خواهد شد. بنابراین بهتر است حتما دیواری را به انحصار برای این تابلو انتخاب نمایید.
اندازه دیوار را متناسب با تابلو مسی قلم زنی انتخاب نمایید. در صورتی که تابلوی شما به صورت عمودی و باریک است می توانید ستون روبروی در ورودی را برای نصب انتخاب نمایید. وجود تابلو بر روی دیوار روبرویی در باعث می شود که هر فردی که وارد خانه می شود در ابتدا آن را مشاهده نماید. در صورتی که تابلو شما به صورت افقی بوده و اندازه ی تقریبا بزرگی دارد از انتخاب دیوار کوچک و باریک خودداری نمایید. انتخاب دیوار متناسب با سایز تابلو از جمله موارد بسیار مهمی می باشد که حتما باید دقت زیادی را به آن داشته باشید.

تابلو مسی روباه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *